Η ΒΙΜΕΛ έχει μια ιστορία 16 χρόνων, κανείς δεν μπορεί να την απαξιώνει.
Κανείς δεν μπορεί να υπονομεύει το μέλλον μιας επιχείρησης που μπορεί να αποτε-λέσει πρότυπο ανάπτυξης του πρωτογενούς τομέα.
Η απερχόμενη δημοτική αρχή έχει ήδη κριθεί, οδήγησε σε συρρίκνωση τη ΒΙΜΕΛ και σε οριακό σημείο.
Απειλείται πλέον η ίδια η ύπαρξη της ΒΙΜΕΛ αφού πέρα από τα χρέη και τις οφειλές στους μετόχους-μελισσοκόμους, υπάρχουν απλήρωτοι υπάλληλοι, και οφειλές από το 2012 ενώ δεν υπάρχει σχεδιασμός για την απορρόφηση της παραγωγής.
Ο κ.Καϊσερλης αρνήθηκε να συζητηθεί το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο.
Δεν πρόκειται όμως να αποφύγει την αλήθεια.
Τον καλούμε να φέρει το θέμα προς συζήτηση στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο, προκειμένου να δώσει απαντήσεις στα ζητήματα μείζονος ηθικής τάξης που προκύπτουν.
Τον καλούμε να απαντήσει:
-Aν οι τραπεζικοί λογαριασμοί της ΒΙΜΕΛ είναι άδειοι, όπως καταγγέλλουν οι μέτοχοι.
-Που βρίσκεται το χρηματικό ποσό των 12.500 ευρώ, που βρισκόταν στο λογαριασμό Ταμείου Αλληλοβοήθειας των μελισσοκόμων και σήμερα αυτός ο τραπεζικός λογαριασμός είναι άδειος.
Ευχόμαστε και ελπίζουμε να μην είμαστε μπροστά σε μία ανάλογη υπόθεση με αυτή του λογαριασμού για την άμυνα.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ στηρίζει το αίτημα των μελισσοκόμων για τη σύγκληση έκτακτης γενικής συνέλευσης.
Ταυτόχρονα όμως πρέπει να υπάρξει οικονομικός και διαχειριστικός έλεγχος, να κυριαρχήσει η διαφάνεια, να αρχίσει να λειτουργεί η ΒΙΜΕΛ σαν κανονική εταιρεία με την εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
Η επόμενη μέρα για τη ΒΙΜΕΛ θα είναι δύσκολη.
Απαιτείται σχέδιο, όσοι διεκδικούν την ψήφο των πολιτών πρέπει να έχουν σχέδιο και προτάσεις.
Οι πρακτικές του παρελθόντος και τα φθαρμένα πρόσωπα του χθες, δεν μπορούν να εμπνεύσουν.
Δεν έχουν ούτε σχέδιο ούτε προτάσεις.
Είναι ώρα για μια νέα αρχή.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ έχει καταθέσει 4 άξονες-προτάσεις για την αναγέννηση της ΒΙΜΕΛ:
1. Αλλαγή του μοντέλου λειτουργίας και διοίκησης της εταιρείας. Η ΒΙΜΕΛ πρέπει να λειτουργεί σαν κανονική επιχείρηση και όχι σαν παραμάγαζο.
2. Επανατοποθέτηση της εταιρείας στην αγορά και ανάκτηση της αξιοπιστίας της.Ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας του προϊόντος και σύνδεση με τον τριτογενή τομέα.
3. Πενταετές επιχειρηματικό και αναπτυξιακό σχέδιο με αξιοποίηση όλων των χρηματοδοτικών εργαλείων και των δυνατοτήτων που δίνει η νέα ΚΑΠ.
4. Δημιουργία πλαισίου και προϋποθέσεων για την ανακήρυξη του προϊόντος σε προϊόν Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ