Συγχαρητήρια στους παίκτες, το τεχνικό επιτελείο και τη διοίκηση του ΔΙΑ για την μεγάλη πρόκριση στο Κύπελλο Ελλάδας. Ευχόμαστε ανάλογη συνέχεια και νέες πολύ μεγάλες επιτυχίες! Share on Facebook