Το έργο είναι προϋπολογισμού 202.000,00 ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΠΔΕ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
Με απόφαση του Περιφερειάρχη, Γιώργου Χατζημάρκου, η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου προκηρύσσει ανοιχτό διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου εκτέλεσης του έργου “Καθαρισμός – κλαδέματα Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Νήσου Κω”, συνολικού προϋπολογισμού 202.000,00 ευρώ.
Η προθεσμία ηλεκτρονικής υποβολής των προσφορών λήγει στις 30/08/2019, ημέρα Παρασκευή και ώρα 11:00 πμ.
Η ηλεκτρονική αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει στις 05/09/2019 , ημέρα Πέμπτη και ώρα 11:00 πμ. από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου, Πλατεία Ελευθερίας 1, στη Ρόδο.
Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό, έχουν ελεύθερη, πλήρη, άμεση και δωρεάν ηλεκτρονική πρόσβαση στα έγγραφα της σύμβασης στον ειδικό, δημόσια προσβάσιμο, χώρο "ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί" της πύλης www.promitheus.gov.gr, καθώς και στην ιστοσελίδα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στην διεύθυνση http://www.pnai.gov.gr.
Οι προσφορές υποβάλλονται από τους ενδιαφερομένους ηλεκτρονικά, μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του ΕΣΗΔΗΣ, μέχρι την καταληκτική ημερομηνία και ώρα που προαναφέρθηκε, σε ηλεκτρονικό φάκελο του υποσυστήματος.
Το έργο αφορά στον καθαρισμό τάφρων και ερεισμάτων του επαρχιακού οδικού δικτύου της Νήσου Κω, στο κλάδεμα υψηλών και επικίνδυνων δένδρων που βρίσκονται επί του επαρχιακού οδικού δικτύου, καθώς και στη σχηματοποίηση των υφιστάμενων θάμνων και το βοτάνισμα. Επίσης, η μελέτη περιλαμβάνει άρση καταπτώσεων πρανών και κθαρισμό των τεχνικών απορροής ομβρίων υδάτων (οχετών).
Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου είναι 8 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης με τον ανάδοχο.
Φορέας κατασκευής του έργου είναι η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου.
Το έργο χρηματοδοτείται από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων Δωδεκανήσου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Το Γραφείο Τύπου
Ενημερωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε σήμερα, Δευτέρα 5 Αυγούστου 2019 στο γραφείο του αντιπεριφερειάρχη Πρωτογενούς Τομέα και Γαστρονομίας, Φιλήμονα Ζαννετίδη και με την παρουσία του γενικού διευθυντή της υπηρεσίας Πρωτογενούς Τομέα, Γιάννη Πουλή, με τους εκπροσώπους των παραγωγών που είναι χρήστες του Φράγματος της Απολακκιάς, Ηλία Λέργο και Θωμά Κώνστα, του νυν προέδρου της τοπικής κοινότητας κ. Στάθη Διαμαντή και του νεοκελεγέντος προέδρου κ. Τσαμπίκου Καραγιάννη με αντικείμενο την πορεία λειτουργίας του φράγματος.
Ο αντιπεριφερειάρχης προέβη σε σχετική ενημέρωση για τις πρωτοβουλίες που θα αναλάβει η Περιφερειακή Αρχή σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία του φράγματος.
Στόχος είναι το ‘νοικοκύρεμα’ που είναι απαραίτητο να γίνει και ο προγραμματισμός προκειμένου να εξυπηρετούνται οι ανάγκες των παραγωγών.
Ο κ. Ζαννετίδης, ανακοίνωσε πως το επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθεί και η πρώτη συνεδρίαση του ειδικού γνωμοδοτικού συμβουλίου της ΠΝΑι που έχει συσταθεί γι αυτό τον σκοπό, από τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο με υπηρεσιακούς παράγοντες.
Οι παραγωγοί εξέφρασαν την πρόθεση να συνεργαστούν με τον καλύτερο τρόπο με την Περιφερειακή Αρχή, ώστε να υπάρξουν τα καλύτερα αποτελέσματα
Μετά την συνάντηση ο αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Μετά και την απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης, να μεταβιβάσει τις αρμοδιότητες των φραγμάτων στις περιφέρειες, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε πως θα ξεκινήσουμε την συνεργασία με τους παραγωγούς και τους φορείς της περιοχής, αφού η ευθύνη λειτουργίας του φράγματος της Απολακκιάς, περιέρχεται στην ΠΝΑι.
Η ΠΝΑι έχει ήδη προχωρήσει στην σύσταση του ειδικού γνωμοδοτικού συμβουλίου γι αυτό τον σκοπό που θα προχωρήσει στην παραλαβή του φράγματος και η καταγραφή των προβλημάτων του.
Στόχος μας είναι η ορθή λειτουργία του φράγματος προς όφελος των χρηστών του και προπάντων των παραγωγών».
Το απόγευμα του Σαββάτου, 31 Αυγούστου, θα γίνει στην Ερμούπολη της Σύρου (Θέατρο «Απόλλων») η ορκωμοσία του νέου Περιφερειακού Συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου.
Ο περιφερειάρχης κ. Γ. Χατζημάρκος, απέστειλε συγκεκριμένα προς τους νέους περιφερειακούς συμβούλους, την ακόλουθη πρόσκληση:
Μετά την επικύρωσης της εκλογής και την ανακήρυξη του επιτυχόντος και των επιλαχόντων συνδυασμών, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 43/2019 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Σύρου παρακαλείσθε όπως προσέλθετε στην Ερμούπολη της Σύρου-Θέατρο «ΑΠΟΛΛΩΝ», στις 31-08-2019, ημερά Σάββατο και ώρα 18.00, ώστε να διεξαχθεί η προβλεπόμενη στο άρθρο 154 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/τ.Α) ορκωμοσία.
Ο Περιφερειάρχης
Νοτίου Αιγαίου
Γεώργιος Χατζημάρκος
Η Ρόδος, το νησί του Beach Volleyball επέστρεψε δυναμικά στις διοργανώσεις της άμμου.
Το νησί των ιπποτών που έχει γράψει την δική του ιστορία στο άθλημα με παγκόσμια τουρνουά που έχουν αφήσει εποχή, φιλοξένησε στις εγκαταστάσεις στην «Καλλιπάτειρα» το Κ19 Juniors final.
Νικήτριες ήταν η Διονυσία Μάτιου από την Κατερίνη και η Ροδίτισσα, Φαμπιόλα Τερζίου ενώ στα αγόρια τα αδέρφια Χανδρινοί από την Καλαμάτα και Αριστείδης έφθασαν σε άλλη μια πρωτιά στις αναπτυξιακές κατηγορίες του Beach Volleyball.
Σε έναν συγκλονιστικό τελικό μέσα στο κατάμεστο γήπεδο των εγκαταστάσεων στην «Καλλιπάτειρα», η Ροδίτισσα Φαμπιόλα Τερζίου και η Διονυσία Μάτιου από την Κατερίνη, κατέκτησαν το Κ19 Juniors Final. Το είχαν δηλώσει από την αρχή της σεζόν και το έκαναν πράξη. Οι Μάτιου και Τερζίου είναι η ομάδα που κατέκτησε και την 5η θέση στην Ελλάδα στα τελικά του Αγίου Νικολάου πριν μία εβδομάδα.
Ο τελικός ανάμεσα στο δίδυμο από την Κρήτη Γεωργίας Αντωνακάκη και Ιωάννας Περδικάκη (βγήκαν 7ες στο ευρωπαϊκό Κ17) ήταν συναρπαστικός και κρίθηκε στις λεπτομέρειες, με τις Διονυσία Μάτιου και Φαμπιόλα Τερζίου να κατακτούν το τάι μπρέικ με 15-13 και στη συνέχεια να ξεσπούν σε έξαλλους πανηγυρισμούς.
Το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησαν οι Αγάπη Ρουμπάκη/Ελένη Ταιγανίδη από την Κρήτη επικρατώντας στον μικρό τελικό με 2-0 (21-19, 21-16) των Λαμπρινή Γεωργαντά/Κατερίνα Σακκά που πήραν το Κ17 Juniors Final στην Πρέβεζα.
Τα αδέρφια Χανδρινοί, Αριστείδης και Σπύρος από την Καλαμάτα κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο και ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου στο Κ19 Juniors Final.
Άτυχος της διοργάνωσης ήταν ο Ιάκωβος Καφούρος που τραυματίστηκε στον προημιτελικό της διοργάνωσης και μαζί με τον συμπαίκτη του Αλέξανδρο Κουρτίδη αναγκάστηκαν να αποσυρθούν από την συνέχεια του τουρνουά, χάνοντας την ευκαιρία να διεκδικήσουν την πρόκριση.
Τα δύο αδέρφια που είναι διεθνείς και στη σάλα, πήραν με ευκολία την πρώτη θέση, χωρίς να χάσουν σετ καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης. Στον τελικό, Αριστείδης και Σπύρος Χανδρινός επικράτησαν με 2-0 (21-19, 21-19) σετ του Γιώργου Πασχαλέρη και του Λάμπρου Χατζίδη.
Μετά τον μεγάλο τελικό, ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος σε θέματα Αθλητισμού Δωδεκανήσου, Νίκος Νικολής προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Ήταν μια μεγάλη διοργάνωση στην οποία οι νεαροί αθλητές αλλά και ο κόσμος που αγαπάει τον αθλητισμό, έδωσε το δυναμικό ‘παρών’. Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου είναι πάντα αρωγός σε τέτοιες εκδηλώσεις και αθλητικές συναντήσεις τις οποίες στηρίζει, με στόχο την προώθηση του αθλητικού ιδεώδους σε όλα τα νησιά. Η Ρόδος έχει παράδοση στο άθλημα του Beach Volley και παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων».
Σημειώνεται ότι ήδη ξεκίνησαν συζητήσεις για να πραγματοποιηθεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κ19 Beach Volleyball Juniors, το καλοκαίρι του 2020 και πάλι στην Ρόδο.
Εξασφάλιση χρηματοδότησης μέχρι και το 2023, από ευρωπαϊκούς πόρους, για την υποστήριξη των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού
Στην ενίσχυση των Κέντρων Κοινότητας των Δήμων Θήρας, Κέας και Μήλου προχωρά η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με αύξηση της χρηματοδότησής τους, η οποία καλύπτει την λειτουργία τους μέχρι και το 2023, με ευρωπαϊκούς πόρους από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2014 – 2020».
Ειδικότερα, με απόφαση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου, η επιλέξιμη και συνολική δημόσια δαπάνη:
– του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Θήρας αυξάνεται από 168.480,00 € σε 372.060,00 €, μέχρι και τις 31.12.2023. Ο αριθμός των ωφελουμένων ανέρχεται σε 1000 άτομα, σε όλα τα νησιά της Περιφερειακής Ενότητας Θήρας, Ίο, Σίκινο, Φολέγανδρο και Ανάφη.
– του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Κέας αυξάνεται από 112.320,00 € σε 258.000,00 €, μέχρι και τις 31.12.2023. Ο αριθμός των ωφελουμένων ανέρχεται σε 700 άτομα, στους Δήμους Κέας και Κύθνου.
– του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Μήλου αυξάνεται από164.160,00 € σε 360.000,00 €, μέχρι και τις 31.12.2023. Ο αριθμός των ωφελουμένων ανέρχεται σε 600 άτομα, σε όλα τα νησιά της Περιφερειακής Ενότητας Μήλου.
Τα Κέντρα Κοινότητας Δήμων Θήρας, Κέας και Μήλου είναι ενταγμένα στον Άξονα Προτεραιότητας “Προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης – Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού” του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Νότιο Αιγαίο”, με συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου, στο πλαίσιο υλοποίησης του ΕΣΠΑ 2014 – 2020.
Μέχρι σήμερα παρέχουν τις ακόλουθες υπηρεσίες:
· Υποδοχή – Ενημέρωση – Υποστήριξη των πολιτών
· Συνεργασία με Υπηρεσίες και Δομές
· Παροχή υπηρεσιών που θα αποσκοπούν στη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου και θα διασφαλίζουν την κοινωνική ένταξη των ωφελουμένων.
Τα Κέντρα Κοινότητας αποτελούν καινοτόμες κοινωνικές δομές, στο πλαίσιο της Περιφερειακής Στρατηγικής Κοινωνικής Ένταξης στο Νότιο Αιγαίο, με σκοπό την υποδοχή και ενημέρωση πολιτών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, την διασύνδεσή τους με υπηρεσίες και δομές και την παροχή υπηρεσιών, με στόχο την εργασιακή και κοινωνική ένταξη – επανένταξη, μέσω της παροχής υπηρεσιών συμβουλευτικής και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης.
Αποτελούν κρίσιμο συστατικό της μεταρρύθμισης των συστημάτων κοινωνικής φροντίδας και έχουν ως στόχο να υποστηρίξουν τους ΟΤΑ Α’ βαθμού στην εφαρμογή πολιτικών κοινωνικής προστασίας και στην ανάπτυξη ενός τοπικού σημείου αναφοράς για την υποδοχή, εξυπηρέτηση και διασύνδεση των πολιτών με όλα τα Κοινωνικά Προγράμματα και Υπηρεσίες που υλοποιούνται στην περιοχή