Αίσθηση προκάλεσε αινιγματική δήλωση της Προέδρου της Βουλής Ζωής Κωνσταντοπούλου στο θέμα της συμφωνίας με τους εταίρους.

Η πρόεδρος της Βουλής επικαλέστηκε την κυπριακή εμπειρία την οποία χαρακτήρισε χρήσιμη για τις αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν, κάνοντας μια αναφορά στην καταψήφιση από το κυπριακό κοινοβούλιο τον Μάρτιο του 2013 της απόφασης του Eurogroup που προέβλεπε «κούρεμα» των καταθέσεων.

Σημειώνεται ότι μετά από τον περιορισμό που επιβλήθηκε στην κίνηση των κεφαλαίων, το κοινοβούλιο αναγκάστηκε μέσα σε έναν μήνα να υπερψηφίσει το μνημόνιο που επέβαλλαν οι δανειστές.

Σε συνάντηση που είχε με τον Κύπριο ομόλογό της Γ. Ομήρου, η κ. Κωνσταντοπούλου δήλωσε ότι «ζούμε στιγμές όπου επισπεύδεται μια ασφυξία και ένας εκβιασμός των λαών και των Κοινοβουλίων».

«Ζούμε περιόδους όπου αμφισβητείται η λαϊκή κυριαρχία και το δικαίωμα των λαών να αποφασίζουν για τη μοίρα τους να αποφασίζουν για την πολιτική που θα ασκείται στο όνομά τους και υπέρ αυτών», ανέφερε, τονίζοντας ότι «σε τέτοιες στιγμές λοιπόν είναι πολύ σημαντικό με το βλέμμα στο μέλλον, με πείσμα, με αισιοδοξία αλλά και με επίγνωση να έχουμε το νου μας και στο παρελθόν και στις πρόσφατες εμπειρίες».

«Υπ’ αυτήν την έννοια και η εμπειρία του Κυπριακού Κοινοβουλίου και η αποτίμηση της εμπειρίας αυτής δύο χρόνια και κάποιους μήνες αργότερα αποτελεί πολύ χρήσιμο, πολύτιμο στοιχείο για τις αποφάσεις και για τις στάσεις που όλοι και όλες θα κληθούμε πολύ σύντομα να αναλάβουμε», είπε η κυρία Κωνσταντοπούλου.

«Η Βουλή των Αντιπροσώπων της Κυπριακής Δημοκρατίας έχει τραυματική εμπειρία από τέτοιους εκβιασμούς και όσον αφορά το Ελληνικό Κοινοβούλιο, με έχετε ακούσει πολλές φορές να κάνω μνεία σε αυτήν την εχθροπραξία που συνέβη το Μάρτιο του 2013 κάνοντας ταυτόχρονα έκκληση στους ομολόγους μας και στους κοινοβουλευτικούς σε όλη την Ευρώπη, να μην επιτρέψουν ποτέ ξανά τέτοιοι εκβιασμοί να απευθυνθούν σε Κοινοβούλια», συμπλήρωσε.

Τόνισε μάλιστα ότι η επίσκεψη Ομήρου πραγματοποιείται σε μία πολύ κρίσιμη περίοδο, κατά την οποία «δοκιμάζονται αυτά που με πολύ κόπο, με μεγάλες θυσίες έχουν κατακτηθεί στις τελευταίες δεκαετίες όχι μόνο στην χώρα μας, όχι μόνο στη δική σας χώρα, αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη»

Οι ατάκες - φωτιά για τον νικητή Κώστα Αγέρη...

Τα σχόλια των παρουσιαστών του «Όλα Παίζουν» ακολούθησαν ο Δημήτρης Παπανώτας και η Ελένη Τσολάκη βγαίνοντας στην απογευματινή εκπομπή και μιλώντας για το The Voice, τον Γιώργο Λιάγκα, αλλά και τον νικητή Κώστα Αγέρη.

«Ούτε που πήγε το μυαλό σας ότι οι Πόντιοι ψήφισαν τον Πόντιο, οι Κύπριοι τον Κύπριο.» υποστήριξε ο Δημήτρης Παπανώτας και η Κατερίνα Καινούργιου προσπάθισε να τον υπερασπιστεί...

«Αντικειμενικά πιστεύω ότι το παιδί την άξιζε την νίκη», αλλά εκείνος συνέχισε: «Ότι δηλαδή αύριο περιμένεις να τον δεις σε ένα μπουζουξίδικο πρώτο όνομα. Κάποια στιγμή πιστεύεις θα τον δεις;»

«Γιατί από τους υπόλοιπους τρεις ποιον περιμένεις να δεις πρώτο όνομα σε μαγαζί;» αναρωτήθηκε η Ελένη Τσολάκη και ο Δημήτρης Παπανώτας υποστήριξε πως από τους διαγωνιζόμενους του The Voice οι φιναλίστ μπορεί να μην είχαν την απαραίτητη star quality για καριέρα, άλλοι όμως που ήταν παιχνίδι την έχουν.

«Κανέναν. Από τους άλλους που δεν πέρασαν στον τελικό περιμένω να δω. Και την Εύα και τον Άκη και τον φίλο σου τον Πέτρο. Εννοείται ότι θα είναι καλή φωνή, αφού πήγε στο Voice, όλοι είχαν καλές φωνές, λέμε είδες ένα πακέτο ανθρώπου με star quality που περιμένεις να τον δεις μεθαύριο Νίνο; Να τρέχουν τα κοριτσάκι από πίσω του;» είπε και πρόσθεσε πως αν είναι να γίνουν αλλαγές στα βασικά πρόσωπα του show πρέπει να γίνει στον παρουσιαστή...

«Πρέπει να γίνει φρεσκάρισμα στον παρουσιαστή. Ας το κάνει και η Σκορδά μια χρονιά. Ποπό! Έριξα βόμβα στην οικογένεια. Όπως είναι ο γονεϊκή άδεια δεν παίρνει λίγο ο άντρας λίγο η γυναίκα;»


zappit.gr

Ο αδελφός της φιναλίστ του Voice ξεσπά!

Ξέσπασε ο Γιώργος Λιάγκας στο "Πρωινό" με αφορμή κάποιες από τις αποχωρήσεις παικτών που έγιναν στον ημιτελικό του The Voice. «Είσαι ο Stavento, λέμε ότι έχεις υπερομάδα και πας με το Κατερινάκι, που μια χαρά γλυκό είναι, στον τελικό;» ακούστηκε να λέει στην πρωινή εκπομπή ο παρουσιαστής. Με αφορμή αυτά τα σχόλια, αλλά και άλλα κατά τη διάρκεια του Voice, ο Τίμης Καμπανέλλης, αδελφός της Κατερίνας Καμπανέλλη στην οποία αναφέρεται ο Γιώργος Λιάγκας δεν κρύβει την ενόχληση του στην εκπομπή «Μία» της Τατιάνας Στεφανίδου, επισημαίνοντας πως ο παρουσιαστής έχει βγάλει κακία για την αδελφή του.

«Αν έλεγε και για την άλλη κοπέλα, την Βιλανίδη ή τον Ανδρέα θα σου έλεγα ναι είναι αυτό, δηλαδή επειδή είναι η συσπείρωση όλων των Κυπρίων μαζί. Δεν είναι αυτό. Είναι προσωπικό με την Κατερίνα και για αυτό με στεναχωρεί, δεν ξέρω τι του έχει κάνει το κοριτσάκι. Είναι ένας αξιόλογος δημοσιογράφος και φέρθηκε πολύ αντιεπαγγελματικά. Τέτοια συμπεριφορα τους παρουσιαστή... πρώτη φορά έχει νιώσει πικρία. Έχει βγάλει πολύ πικρία ο Λιάγκας και δεν ξέρω το γιατί.Υπήρχαν τρεις Κύπριοι έβγαλε συγκεκριμένη κακία για τη μικρή Κατερίνα.

Ήθελε να πει ότι η αδελφή μου δεν ήταν τόσο καλή όσο ο Άκης Παναγιωτίδης και άλλοι που αποχώρησαν από το παιχνίδι. Η Κατερίνα πληγώνεται αλλά τα κρατάει για αυτή.»

Μετά από επικοινωνία που είχα με αρκετούς Έλληνες της Κύπρου και της Ελλάδας, οι οποίοι ταξίδεψαν αρκετές φορές τόσο στην Ελλάδα αλλά και στην Κύπρο αντίστοιχα,
βρίσκομαι στην θέση να σας εκφράσω την πεποίθησή μου για λειτουργία τακτικών ακτοπλοϊκών δρομολογίων από και προς τα λιμάνια της Ελλάδας και της Κύπρου και σε μεταγενέστερο στάδιο από και προς τα υπόλοιπα λιμάνια της Μεσογείου.

Οι δυνατότητες υπάρχουν εφόσον, ως γνωστόν, τα λιμάνια που διαθέτουμε είναι πλέον από τα πιο αξιόπιστα λιμάνια της Μεσογείου.
Αρχικά αυτό θα επιφέρει οικονομικά οφέλη γενικά σε όλα τα νησιά και περιοχές που θα μπορούν να συνδέονται ακτοπλοϊκά και ταυτόχρονα θα βοηθά και τους Κυπρίους να βρίσκονται πιο κοντά στα ελληνικά νησιά πηγαίνοντας απευθείας στον προορισμό τους και με λιγότερα έξοδα, εξαιρουμένων των οργανωμένων κρουαζιέρων και χωρίς να θέλουμε να επηρεάσουμε τα συμφέροντα αυτών. Με την ευκαιρία των έργων που εκτελέστηκαν και εξακολουθούν σε διάφορα σημεία της Ανατολικής Μεσογείου (Ελλάδα και Κύπρο), θα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να ενταχθούν και δρομολόγια από και προς Κύπρο.

Επιπλέον σε περίοδο όπου η οικονομική κρίση μας επηρεάζει όλους, η δημιουργία ακτοπλοϊκών δρομολογίων από και προς τα Ελληνικά λιμάνια και Λεμεσό θα ανακουφίσει οικονομικά αρκετά άτομα παρέχοντας τους θέσεις εργασίας, τόσο στην Κύπρο όσο και στην Ελλάδα.

Το ψήφισμα αυτό γίνεται ώστε να πραγματοποιούνται απευθείας ταξίδια προς και από Ελλάδα και Κύπρο στην περίπτωση που κάποιος επιθυμεί να μεταβεί π.χ. σε ελληνικό νησί από Κύπρο να μην χρειάζεται πέρα από ακτοπλοϊκά να πληρώσει και αεροπορικά εισιτήρια.


Τα οφέλη θα είναι: Αύξηση τουριστών σε Ελλάδα και Κύπρο
Ανταγωνισμός ακτοπλοϊκών και αεροπορικών εταιρειών και συνεπώς μείωση τιμών εισιτηρίων.

Ευχαριστώ για τη στήριξη σας
Γιάννης Δανιήλ

Στηρίξτε την προσπάθεια αυτή ψηφίζοντας ΕΔΩ

Μετά από μία 20ετη σχεδόν παρουσία στην κυπριακή αγορά, η θρυλική ελλαδική αλυσίδα burger βάζει λουκέτο, ενώ τον ίδιο δρόμο θα ακολουθήσουν και τα καταστήματα Flocafe,

που στην Ελλάδα ανήκουν στον ίδιο όμιλο της GOODY'S AE, ο οποίος προσαρτίστηκε από το 2006 στον επιχειρηματικό κολοσσό της Vivardia, ενώ στην Κύπρο κύριος μέτοχος των καταστημάτων είναι ο όμιλος Παρασκευαϊδη.

Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των ελλαδιτών εταίρων του ομίλου και των Κύπριων συνεργατών τους, αποδείχθηκαν ατελέσφορες, αφού σύμφωνα με έγκυρες πηγές του Tothemaonline.com, η πρόταση για εξαγορά μεγάλους μέρους των μετοχών, (γύρω στο 75% αναφέρουν ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες), δεν έγινε δεκτή από την κυπριακή εταιρεία που κατέχει το 100% τον μετοχών σύμφωνα με πληροφόριες του Lifenewscy.com.

Σύμφωνα με το επιχειρηματικό σχέδιο που ετοιμάστηκε και προτάθηκε, η ελλαδική εταιρεία επιθυμεί να εξαγοράσει με ένα γενναιόδωρο ποσόν το πλειοψηφικό πακέτο, ενώ με βάση τους υπολογισμούς που έγιναν, τα καταστήματα θα βρεθούν εκ νέου σε κερδοφόρα πορεία σε διάστημα 2 περίπου χρόνων, με την συμβολή πάντοτε της Ελλάδας.

Η πρόταση απορρίφθηκε από την κυπριακή εταιρεία, ενώ οι Ελλαδίτες εκπρόσωποι της Goody's, αναχώρησαν την περασμένη Παρασκευή από το νησί με την απόφαση να παραμένει η ίδια και να υποδεικνύει κλείσιμο των καταστημάτων, αρχής γενομένης από αύριο Δευτέρα 15/6/2015 με πέντε εστιατόρια Goody's και ένα Flocafe.

Tα καταστήματα που βάζουν λουκέτο είναι:
Δύο εστιατόρια Goody's στη Λευκωσία, στην περιοχή Έγκωμης και Ακρόπολης,
Ένα εστιατόριο Goody's και μία καφετέρια Flocafe στην περιοχή Φοινικούδες στη Λάρνακα.
Απομένουν δύο εστιατόρια Goody's στη Λεμεσό, το ένα εκ των οποίων πιθανόν να παραμείνει ανοικτό, αφού το μετοχικό κεφάλαιο στο εστιατόριο της παραλίας του Ναυτικού Ομίλου, είναι διαφορετικό.

Μέσα στους επόμενους μήνες την ίδια μοίρα θα έχει, όπως όλα δείχνουν ένα ακόμη εστιατόριο της Goodys και 4 καφετέριες Flocafe.

Η απόφαση κοινοποιήθηκε σε 100 περίπου εργαζόμενους των καταστημάτων, οι οποίοι έλαβαν επιστολή για πλεονάζον προσωπικό στις 18 Μαΐου.

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot