Χθες το βράδυ λίγο μετά τις 8 πραγματοποιήθηκε στο ζαχαροπλαστείο "ΚΩΣ" του αγαπητού φίλου Γιώργου Μαίρη, το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου, όπως έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια.

Η ομάδα του ΚΩΣ είχε ετοιμάσει ένα όμορφο γιορτινό κλίμα, με την παρουσία του Αϊ Βασίλη, που μοίρασε δωράκια και γλυκά, ξετρελαίνοντας μικρούς και μεγάλους. Το "ΚΩΣ" προσέφερε δεκάδες γλυκούς και λαχταριστούς "πειρασμούς", αλλά και αλμυρές επιλογές. Χριστουγεννιάτικα τραγούδια έψαλλαν μέλη της χορωδιάς ενηλίκων του Δήμου Κω, με τον μαέστρο τους Νίκο Γκαναβούρα.

Με το άναμμα του δέντρου από τον οικοδεσπότη ταυτόχρονα, βεγγαλικά φώτισαν τον ουρανό της Κω. Μία ακόμη όμορφη πρωτοβουλία από τον Γιώργο Μαίρη που με τον δικό του τρόπο, προσπαθεί να δώσει νότες χαράς και ξεγνοιασιάς.

Ευχή όλων, να έχουμε την υγειά μας και η επόμενη χρονιά να είναι καλύτερη για όλους...

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί αποσπάσματα από την εκδήλωση στο ζαχαροπλαστείο "ΚΩΣ"

Το χριστουγεννιάτικο κλίμα έχει ήδη αρχίσει να εξαπλώνεται σε όλο το νησί και τα εποχικά παζάρια ξεκίνησαν ένα-ένα με σκοπό να μας βάλουν για τα καλά στο πνεύμα των Χριστουγέννων, αλλά και να μας δώσουν πρωτότυπες ιδέες και δημιουργίες.
φωτορεπορτάζ Μιχάλης Χατζηθέμελης
Αυτή τη φορά βρεθήκαμε στο Ζηπάρι, μέσα σε ένα κλίμα γιορτινό, με ευχάριστη διάθεση και αισιοδοξία.  Η δημιουργία, η φαντασία και η αλληλοβοήθεια πλημμύρισαν την πλατεία Κιαπόκα με μοναδικό τρόπο. Περπατώντας ανάμεσα στους πάγκους, έβλεπες  γλυκίσματα, στολισμένα δέντρα, ευφάνταστες δημιουργίες και διάφορα είδη δώρων σε καλές τιμές, που έδωσαν την ευκαιρία σε όσους βρέθηκαν εκεί να ενισχύσουν τους διάφορους συλλόγους, αποδεικνύοντας ότι «το πνεύμα των Χριστουγέννων» υπάρχει.

Xιονάνθρωπος, Ξυλοπόδαρος και Ζογκλέρ διασκέδασαν τους μικρούς μας φίλους..και γέμισαν χαμόγελα την πλατεία...

Ακολούθησε το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου

Στο πλαίσιο των  Χριστουγεννιάτικων Εκδηλώσεων, η Δημοτική Κοινότητα Πυλίου και οι Πολιτιστικοί φορείς,  σε συνεργασία με το Δημοτικό Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Βρεφονηπιακών Σταθμών Δήμου Κω, ενημερώνουν ότι την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016 στην Πλατεία Αγίου Νικολάου θα ξεκινήσουν οι Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις με το Παζάρι στις 15.00 και θα ολοκληρωθούν με το Άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δένδρου στις 17.30.

Τις εκδηλώσεις θα πλαισιώσουν η Φιλαρμονική της Δημοτικής Κοινότητας Κω , ξυλοπόδαροι και φυσικά ο Αϊ Βασίλης.

 Γραφείο Ενημέρωσης

Δ.Ο.Π.Α.Β.Σ. ΚΩ

xΑΝΑΜΜΑ ΠΥΛΙ

Στο πλαίσιο των Χριστουγεννιάτικων Εκδηλώσεων, η Δημοτική Κοινότητα Καρδάμαινας και οι Πολιτιστικοί φορείς, σε συνεργασία με το Δημοτικό Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Βρεφονηπιακών Σταθμών Δήμου Κω, ενημερώνουν ότι την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016 στην Πλατεία Καρδάμαινας θα ξεκινήσουν οι Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις με το Παζάρι στις 15.00 και θα ολοκληρωθούν με το άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δένδρου στις 18.30.

Τις εκδηλώσεις θα πλαισιώσουν η Φιλαρμονική της Δημοτικής Ενότητας Ηρακλειδών, η Χορωδία του Συλλόγου Φίλων Μουσικής «ΑΡΙΩΝ», ξυλοπόδαροι και φυσικά ο Αϊ Βασίλης.


Γραφείο Ενημέρωσης
Δ.Ο.Π.Α.Β.Σ. ΚΩ

ΑΝΑΜΜΑ ΚΑΡΔΑΜΑΙΝΑ

Το προσεχές Σάββατο 10/12/16, μετά τις 12 που θα στηθούν οι πάγκοι, οι 8 Σύλλογοι που συμμετέχουν στο Χριστουγεννιάτικο Παζάρι στο Ζηπάρι (Πάρκο Κων/νος Κιαπόκας) θα περιμένουν μικρούς και μεγάλους, αφενός μεν να ενισχύσουν τους Συλλόγους, παίρνοντας κάποιο από τα χειροποίτητα προϊόντα τους, αφετέρου δε, να περάσουν καλά με τις Χριστουγεννιάτικες δράσεις που έχουν προγραμματιστεί.

Στις 17:30 θα ανάψει και το δέντρο.

Σας περιμένουμε όλους

ΑΝΑΜΜΑ ΑΣΦΕΝΔΙΟΥ

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot